Veel gestelde vragen (FAQ)

Verzending

Wij verzenden de bestellingen standaard met DPD. U ontvangt de track en trace automatisch van DPD per mail, via deze mail kunt u wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de leverdag of alsnog kiezen voor aflevering bij een pickup point.

  • Indien u op de waddeneilanden woont, versturen wij uw bestelling met PostNL.
  • Briefpost verzenden wij met PostNL.

Uw bestelling wordt niet automatisch bij de buren bezorgd indien u niet thuis bent. Dit kunt u zelf aangeven via de link in de track en trace mail van DPD.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Helaas hebben wij de optie nog niet om uw pakket gelijk naar de parcelshop te versturen. Dit kunt u echter wel zelf aangeven via de link in de track en trace mail van DPD. Daar staat de optie voor het afleveren bij de parelshop, in plaats van uw opgegeven adres.

Een aantal producten kunnen heel goed per post; plat, dun en niet breekbaar.

De kosten voor briefpost in Nederland: 3.95 euro.

De kosten voor briefpost in België: 4.50 euro.

Helaas kunnen wij geen verantwoording hebben over de bezorging van briefpost.

Retourneren

U heeft 21 dagen bedenktijd voor online aankopen bij De Gooise Diersuper. 

Voor het retour sturen en/of annuleren van uw bestelling kunt u een mail sturen naar info@degooisediersuper.nl of gebruik maken van het modelformulier herroepingsrecht op onze site.

Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met u op.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket tot 30 kilo, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Dingen die voor u persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met uw instemming veranderd kunnen niet retour worden gestuurd.

Dit geldt ook voor voedseldieren, diepvries, planten en bouwpakketten die in elkaar gezet zijn voor/door u.

Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Voorraadstatus

Er staan duizenden producten op onze website, helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Op de product pagina is de voorraadstatus van elk product te zien.
Wij hebben echter geen voorraadsysteem gekoppeld zitten tussen de huidige voorraad in de winkel en de webshop. Wat in de webshop op voorraad staat kan in werkelijkheid in de winkel verkocht zijn. Producten die op voorraad staan zijn de producten die wij standaard in ons assortiment hebben. 
Producten die op een bepaalde levertijd staan bestellen wij voor u.

Wilt u zeker weten dat een bepaald product op voorraad is? U kunt ons bellen via het volgende nummer: 035-6931092


Wij hebben geen voorraadsysteem gekoppeld zitten tussen de huidige voorraad in de winkel en de webshop. Wat in de webshop op voorraad staat kan in werkelijkheid in de winkel verkocht zijn. Producten die op voorraad staan zijn de producten die wij standaard in ons assortiment hebben. Producten die op een bepaalde levertijd staan bestellen wij voor u.

Helaas komt het soms voor dat er een product niet op voorraad is, wij bestellen deze voor u en versturen uw bestelling zodra het product weer bij ons op voorraad is.

U ontvangt van ons een mail met de verwachte verzenddag.

Bel of mail als u zeker wilt weten of iets op voorraad is of als u wilt weten wanneer u het geleverd kunt krijgen.

Kortingscodes

Wij worden helaas geconfronteerd met diverse websites die een aanbieding of kortingscode vermelden die zou werken op onze website.

Dit is helaas niet waar! De websites gebruiken uw mail adres om spam te sturen.

Al onze aanbiedingen staan altijd vermeld onder de link: aanbiedingen 

Mochten wij een kortingscode hebben die wel actief is, dan kunt u deze terug vinden in de nieuwsbrief of op Facebook.

Per abuis uw mail adres ingevoerd op een 'verdachte' website? Controleer of uw virusscanner en firewall goed zijn ingesteld.


Als u een werkende kortingscode heeft, kunt u deze inleveren in uw winkelwagen of bij het afrekenoverzicht. Klik op de tekst: 'Gebruik uw kortingscode' en er verschijnt vervolgens een invoerveld voor uw code. Nadat u op toepassen heeft geklikt, zou u de korting verrekend moeten zien op de overzicht pagina.

Contact

Wij staan graag voor u klaar!

Er zijn verschillende manieren om contact met ons opnemen.:

  • Telefoon: 035-6931092
  • WhatsApp: 06-12035343
  • Mail: info@degooisediersuper.nl

Of Klik op deze link om naar onze contact pagina te gaan, hier kunt u het contact formulier invullen.

Het team van De Gooise Diersuper staat voor u klaar van:

Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur


klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klanten en service staan bij ons hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over de gang van zaken dan raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. U kunt via onze contact pagina met ons in contact komen op verschillende manieren.
Heeft u een klacht over een product? Stuur dan duidelijke foto's en een omschrijving van de klacht via de mail: info@degooisediersuper.nl
Inclusief een telefoonnummer waarop we contact kunnen opnemen.

Indien u een klacht heeft ingediend, nemen wij altijd telefonisch contact met u op.  

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestelling wijzigen/annuleren

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar nog iets bent vergeten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling de status 'In betaald en in behandeling', 'in bestelling' of 'in behandeling' heeft, kunnen wij de bestelling wijzigen.

Als u een product bent vergeten kunt u het volgende doen:

1. Stop de producten die u nog wilt in de winkelwagen.

2. Klik op afrekenen, en selecteer de optie: 'afhalen in de winkel'

3. Betaal uw bestelling gelijk (Ideal is de snelste optie)

4. Schrijf bij de opmerking dat dit een "extra bestelling" is, en het bij het andere pakket moet.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar u zich toch heeft bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als uw bestelling de status 'In betaald en in behandeling', 'in bestelling' of 'in behandeling' heeft, kunnen wij de bestelling wijzigen.

U kunt het beste bellen naar: 035-6931092, via de telefoon kunnen wij u de verschillende opties uitleggen.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Indien u een bestelling heeft geplaatst maar u zich toch heeft bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Annuleren van uw bestelling is geheel kosteloos, mits deze nog niet verzonden is. 
Anders zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.


Vragen over uw account

U kunt via deze link een account maken: Een account aanmaken

Nee, een account is niet verplicht om te winkelen bij De Gooise Diersuper. 

Door een account aan te maken, spaart u voor spaarpunten en kunt u gemakkelijk uw gemaakte bestellingen terug zien. 

Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een wachtwoord reset aanvragen. Dit doet u bij de inlog pagina, door op het knopje 'wachtwoord vergeten' te klikken. U kunt ook via deze link naar de pagina gaan.

Garantie/defecten/schade

Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel.  Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. 

Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken uw product met zorg en de vervoerder dient dit correct bij u af te leveren. Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail (info@degooisediersuper.nl)

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

  • Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
  • Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
  • Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die u aantreft in het pakket.
  • Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.  

U kunt de facturen van uw bestelling(en) terugvinden in het kopje facturen op uw account. Wacht niet te lang met de melding indien een product kapot is. Melden kan via het contact formulier.

In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij uw contact persoon maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.

Betaling

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

Nederland:

- Ideal

- Paypal

- Achteraf betalen

- Overboeking

België:

- MisterCash

- Paypal

- Overboeking

Duitsland:

- Sofort Banking

- Paypal

- Overboeking

Denemarken, Frankrijk, Finland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Tjechie, Verenigd Koninkrijk en Zweden:

- Paypal

- Overboeking

Indien uw betaling succesvol is ontvangen, krijgt u van ons een email met de betalingsbevestiging.

De status van uw bestelling zal ook veranderen naar: 'betaald en in behandeling'. 


Veel gestelde vragen (FAQ)

De waardering van www.degooisediersuper.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 897 reviews.